Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mit érdemes tudni a Keresletfokozó kampányokról? 2023-10-12 17:39:30 Jobb taktika, ha az automatizmus helyett saját magunk frissítjük a kampányokat, vagy egy digitális marketingügynökségre bízzuk azt
Egy kultikus márka újjászületése 2022-06-22 10:07:56 A folyamatos megújuláson átment street style termékek népszerűsége máig töretlen, a Dorko modellek fontos társadalmi üzenetet közvetítenek